22.10.2013

Kesä tuli, kesä meni

Mulla on pienoisia ongelmia tän mun blogini kanssa ihan muutamastakin syystä. Numero uno ollee se, että ku ei ole tuttua kameraa, niin tota todella vanhaa tulee käytettyä hyvin vähän, joten kuvia on siunaantunut kyllä minimalistisen vähän viimeiseltä puolelta vuodelta.

Numero dos onkin sitten se, että en ole ihan sinut tämän ubuntu käyttöjärjestelmän kanssa, joka meillä koneella on. Se mun mielestä jotenkin heittää näitä kuvia ja tekstejä vähän miten sattuu.

Ja kolmanneksikin vielä, että nää mun vähäiset kuvat on kahella eri koneella ja mun pitäs saada aikaseksi yhdistettyä kaikki yhteen paikkaan tai siis kahteen, että olis sit backupikin.

Ja jotta tää soppa olis sit viimesen päälle keitetty ja sotkettu, niin mun puhelimessahan, joka on siis kadonnut, oli tietenkin tosi paljon kivoja kuvia. Nomut elämä on ja shit happens.

Mä en oikeastaan edes tiedä, että mistä pitäs aloittaa tarinointi, kun kesän ja syksyn aikana on ehtinyt kaikkea mukavaa tapahtua. On retkeilty, rempattu ja korjattu satoa. Käsitöitä on väännetty, kokkailtu ja nautiskeltu. Mun pitäisi oikeasti kirjoittaa tänne blogiin useammin ja ehkä enemmän päiväkirjamaisesti, että tulisi asioita dokumentoitua ihan omaankin muistiin.


porkkanoita tuli ämpärillinen, osa oli aivan järjettömän kokoisia
kukkaloistosta oon saanut nauttia pitkälle syksyyn, kunnes halla tuli ja vei kaiken.
sipulit kuivumassa...nää on kyllä jo kaikki melkein käytetty. :D
Omista perunoista testattiin sipsejä ja ilmeisesti lettuja tässä ollaan vääntämässä
kaanista. ;)
keinukin tosiaan rakennettiin...mut kuvan kohde tais olla tuo upea taivas.
Lilla Angjärv, minä ja koirat, virveli ja karpalot. Mahtavaa.
Taksia odottelemassa pakkasaamuna.
ja tosiaan...nyt on jo lumilinnakin tuolla pihalla. ;D
Näihin tunnelmiin...talvi tervetuloa.


1 kommentti:

  1. Ihana tuo Emma tuossa pakkasaamuna. Ihana se sinäkin siel, vaikka et kuvissa näyttäydykään ♥

    VastaaPoista