28.8.2012

Malmille matka käy


Otsikko kertonee jotain, ehkä? Tai ainakin osa lukijoista on joskus viimeisen reilu vuoden aikana kuullut; "Ei ku mä meen Malmille hommiin." tai "Mä oon Malmilla." tms. ;) Eli siis Malmin työmaa on ystävän talon laajennus projekti, jossa olen tehnyt hommia nyt, niin no...yli vuoden. Milloin mitäkin...nauhotusta, maalailua, lasikuitutapetointia ja nyt viimeisimmät projektit on olleet sitten kylppäri, vessa; laatoitusta. Se on kuulkaas ollu aika haastavaa...tai siis ton 'aika' voinee ottaa tuolta välistä pois.

Mutta, koska mulla on takana melkein kymmen tuntinen päivä tuolla malmilla (tänään oli kylppärin seinien ja lattian saumaus, aulatilan vesieristys ja yläkerran vessan vesieristystä) ja otin tossa lasillisen valkoviiniä, niin taidan jättää laattalöpinät tuonemmaksi ja tarjota teille vaikka joitakin otoksia.

Emma
Emil
Erika
minä ihte ja muru <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti