31.8.2012

Perjantai fiilis

Ja siis perjantai fiilis ihan siitä syystä, että oon tyytyväinen siihen, mitä sain aikaiseksi malmilla tällä vkolla ja tänään. Kylppärikuvia en valitettavasti vieläkään saanut otettua, nimittäin silikonit loppus. Ei riittäny omasta takaakaan (ei oikeesti oo). ;) Joten eihän puolivalmiista voi kuvia ottaa. Mutta on mulla siitä eteisestä...ei kylläkään mitään laatukuvia (auringon vika), mutta saatte nyt tyytyä näihin.



tähän ovenpieleen oon erityisen tyytyväinen.

Soitin Karillekin tänään (opettajalle) ja kyselin tosta kuivumisesta ja muistin ihan oikein joltain tunnilta, että vähintään kolme vuorokautta mieluiten viisi,ennenkuin kärsii kovasti astella. Joten lattia on siis käyttökiellossa ens vkoon, mikä nyt sinänsä sopii, kun lähden sunnuntaina kotia kohti <3. Äiti lupasi vahtia lapsia maanantaille, joilloin menevät isälleen sitten.

Väistämättä nyt, kun on ollu lapsista viikko kaupalla erossa on tullut mietittyä tuota Pohjanmaalle muuttoa aika useasti. Tilannehan on se, että isommat lapset olisivat vahvasti jäämässä tänne etelään ja nuorimmainen lähtisi mukaan. Ristiriitainen tilanne mielelle ja sydämelle. Asiasta on varsinkin Erikan kanssa juteltu paljon ja huomaan että Erikallakin on tosi ristiriitainen olo tämän asian kanssa. Mulle suurinta tuskaa tuottaa varmaan se, että en näe lapsia sitten niin paljon...viileneekö välit? tunteeko lapset itsensä petetyiksi? onko sisarusten erottaminen hyvä asia ollenkaan? Onko toisaalta oikein pakottaa lapsia mukaankaan? Eihän mikään ole pysyvääkään, voihan tilanteet muuttuakin...? kysymyksiä ristiin rastiin siis, mutta uskon vakaasti, että kaikki nämä asiat selviävät. Lapset kuitenkin tietää, että heitä rakastetaan, tapahtui mitä tahansa.

Loppuun vielä...mä löysin yhden kuvan itsestäni tältä kesältä...ja tässä siis olen Ma:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti